Sunday

PELUANG ANDA JANA PENDAPATAN BERSAMA KAMI DI HraLR LEARNING HOUSE




Alhamdulilah...operasi Learning House kami akan bermula secara rasmi pada April ini di Bukit Mahkota.




Akhirnya impian menjdi kenyataan..in shaa Allah...walau tidak segah mana namun saya gembira dengan rezeki Allah ini...sudah pasti ianya menuntut saya untuk berusaha dan bekerja dengan lebih kuat lagi...




Memang dari dulu lagi minat terhadap HomEdu-Based bisnes menjadi pilihan saya kerana yakin ilmu itu hak Allah dan kita perlu menggunakannya dengan sebaiknya untuk manfaat bersama. 




Oleh yang demikian, saya ingin mempelawa rakan-rakan di luar sana yang mempunyai apa sahaja kemahiran/ilmu yang ingin dikongsi bersama untuk menyertai team saya. Secara tak langsung anda boleh menjana pendapatan sendiri dengan mengadakan kelas demo dan mempromosikan produk anda. 




Jika berminat menjadi tutor bagi kelas bimbingan/tuisyen/motivasi/program cuti sekolah kami juga bolehlah berhubung dengan saya ye...semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya... aminn ;-) ♥♥♥




RAFFIDAH ASNAWI

MANAGING DIRECTOR
HRA LEGACY RESOURCES
016-674 6121

No comments:

Post a Comment