Tuesday

WOW! Perubahan yg Ketara dlm Hanya Beberapa Hari...!

Assalammualaikum WBT...
Hari ni saya berasa sungguh gembira apabila salah seorang pelanggan produk Mary Kay saya telah pos gambar-gambar terbaharu beliau.  Saya sangat terkejut dan teruja dengan perubahan wajah beliau setelah menggunakan produk Mary Kay dalam jangkamasa tidak sampai dua minggu.  Bintik-bintik hitam dan kekusaman kulit wajah beliau sebelum ini ternyata telah 'ghaib' dan wajah beliau kelihatan sungguh bersih, cerah dan berseri.  Berikut adalah gambar-gambar dan testimoni sebenar (tanpa ada proses editing) oleh beliau yang ternyata cukup berpuas hati menggunakan produk SKIN CARE dari MARY KAY.
Wajah Syida (Gambar Kiri) sebelum menggunakan produk Skin Care Botanical dari MARY KAY. Wajah beliau kelihatan kusam dan bintik-bintik hitam serta tanda parut jerawat jelas kelihatan. Lihatlah perbezaan ketara pada wajah Syida walaupun baru pertama kali menggunakan produk tersebut (Gambar Kanan).  Wajah beliau kelihatan sangat berseri, cerah dan bersih.



Dan kini setelah hampir dua minggu menggunakan produk Botanical Skin Care dari MARY KAY kulit wajah Syida ternyata telah berubah....Beliau kelihatan menawan dan anggun...
 



" Mary Kay telah memberikan perkhidmatan yg terbaik kepada saya. Beauty Consultantnya telah memberikan tunjuk ajar yg betul cara menjaga kulit dengan menggunakan produk Mary Kay, hasilnya saya mendapat kulit yg lembut, cerah dan lebih cantik dari dahulu.  Rakan2 ramai yg menegur ttg perubahan wajah saya. Rakan serumah menegur dengan mengatakan wajah saya nampak flawless. Tanpa sedikit pun kesan2 parut terdahulu.  Sudah semestinya saya akan merokemenkan produk Mary Kay iniSetiap kali ada yg menegur, saya merekemenkan mereka menggunakan produk tersebut utk dptkan kulit yg lebih cerah dan bersih..." - Syida Mohd. Noor, Serdang Selangor


Untuk mendapatkan konsultansi percuma silalah hubungi saya di talian:
Puan Fida 016-6746121



No comments:

Post a Comment